אסתטיקה – הדרך לחיוך מושלם…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

הלבנת שיניים:

הטיפול מיועד לכל מי שמעוניין "לרענן" את מראה שיניו ולשפר אותם, כטיפול משלים 

לשיקום פה כולל או כהכנה לשחזורים אסתטיים. הטיפול מתאים למרבית המטופלים ולרוב מתקבלות תוצאות נפלאות!

טיפול הלבנת שיניים מיועד לכל מי שמעוניין "לרענן" את מראה שיניו ולשפר אותם, כטיפול משלים לשיקום פה כולל או כהכנה לשחזורים אסתטיים. הטיפול מתאים למרבית המטופלים ולרוב מתקבלות תוצאות נפלאות!

מדובר למעשה בהבהרת השן תוך "חמצון" חומרי הצבע בתוכה. ההבהרה מתבצעת באופן הדרגתי ומבוקר לצורך מניעת תופעות לוואי וכדי לשלוט במידת הבהרה. הבהרת שיניים אינה פוגעת או מזיקה לשן. זהו טיפול שמרני ובדרך כלל בעל תוצאות אסתטיות מעולות. 

 

ציפויי חרסינה – Porcelain Laminate Veneers

חיוך מושלם או חיוך "הוליוודי"  –  רבים שואפים להגיע לרמת אסתטיקה מושלמת של שיניהם. לשם כך קיימים ציפויי חרסינה. הטיפול בציפויי חרסינה הינו בעל מטרה אחת ברורה – שיפור אסתטי.

ציפויי החרסינה מבוצעים במעבדת השיניים, בדומה לכתרים, ולכן יש חשיבות גבוהה לרמת הטכנאי (דרגת "אומן") ולטיב המעבדה! התהליך מבוצע בשתי פגישות, אשר קודם להן מתבצעת הדמיה בפי המטופל, שמטרתה לתאם ציפיות עמו, באשר למראה השיניים המבוקש (צבע, צורה, עמדה).

לאחר מכן, בישיבה הראשונה, השיניים מושחזות – ההשחזה מינימלית ביותר על מנת לשמור על חומר שן עד כמה שניתן. באותה פגישה נלקחות מידות (מטבע) של השיניים, אשר נשלחות למעבדת השיניים. לאחר מספר ימים ציפויי החרסינה מוכנים, הם נמדדים בפה ומודבקים באותה ישיבה.

ציפויי חרסינה מהווים פתרון לשיניים עם כתמים או פגמים באמייל המצפה אותן. הם משפרים עמדה של שיניים כאשר קיימות שיניים עקומות או בולטות, וזאת כתחליף לטיפול אורתודונטי (יישור שיניים).

ציפויי קומ​פוזיט

לאלו שידם אינה משגת ומעוניינים בטיפול אסתטי מהיר, מבלי לערב אורתודונטיה, קיים פתרון נוסף – ציפוי השיניים בחומר קומפוזיטי (החומר ממנו עשויות הסתימות הלבנות).
בשימוש בחומרים באיכות מעולה (ננו-קומפוזיטים) ובמיומנות ויכולת אסתטית גבוהה, ניתן להגיע לתוצאות אסתטיות נהדרות גם ללא צורך במעבדה.
הכנת השן לצורך השחזורים הללו הינה מינימלית והטיפול מתבצע בישיבה אחת בלבד!

החיסרון של ציפויי קומפוזיט בשיניים קדמיות נובע ממגבלות החומר. בהשוואה לחרסינה, הקומפוזיט פחות עמיד ודורש תחזוקה או החלפה בתדירות גבוהה יותר. עם זאת, ציפוי קומפוזיט עדיין מהווה חלופה ראויה כפתרון אסתטי.

כתרי חרסינה ללא מתכת

להשגת מראה אסתטי וטבעי, בעיקר באזורים קדמיים הנראים בחיוך, מומלץ לבצע כתרים מהדור החדש – כתרי חרסינה ללא מתכת. קיימים מספר סוגים וחומרים בקטגוריה זו של כתרים אסתטיים: כתרי זירקוניה, כתרי e-max, כתרי  חרסינה פלדספטית ועוד…

לכל חומר יתרונות ותכונות שונות, והבחירה מתבצעת ע"י המומחה לשיקום הפה בהתאם למקרה ולדרישות המכאניות והאסתטיות בפי המטופל.

מילואה – Inlay / Onlay  

בעידן "הסתימות הלבנות", נוצרה הכלאה המשלבת תכונות מכאניות ואסתטיות של כתר

חרסינה  יחד עם שמרנות ושמירה על חומר שן בביצוע שחזור (סתימה).

המילואה היא שחזור (עשוי מחרסינה או מקומפוזיט), המבוצע במעבדת השיניים (שחזור בלתי-ישיר) עבור שיניים הזקוקות לשחזור נרחב יחסית ,אשר אינו מצריך ביצוע כתר והשחזה של כל השן.

מילואות מבוצעות בדרך כלל בשיניים חיות (ויטליות) שלא עברו טיפול שורש.

מילואה מתבצעת בשתי פגישות בלבד ומהווה פיתרון אסתטי וחזק עבור שיניים אחוריות

שינוי צורה של שיניים:

במקרים של חוסר שיניים מולד (אוליגודונטיה או אנאודונטיה), עולה הצורך לשנות צורה של שן או מספר שיניים, על מנת להתאימן באופן הרמוני לקשת השיניים.

שינוי צורה של שן או סגירת מרווח בין שיניים (דיאסטמה) יכול להתבצע במספר אופנים: באמצעות שחזורי קומפוזיט, באמצעות ציפויי חרסינה או ע"י כתרי חרסינה.

כאשר השינוי מתבצע בגיל מוקדם (עד גיל 18), קיימת עדיפות לביצוע שחזור שמרני אשר דורש הכנה מינימלית של השן לצורך שינוי צורתה. 

בדרך כלל שחזור כזה יתבצע בישיבה אחת באמצעות שחזורים בצבע השן (קומפוזיט).

בגיל מאוחר יותר (מעל 18) ניתן להחליף שחזורים אלו בציפויי חרסינה (Porcelain Laminatr Veneers) אשר עמידותם גבוהה יותר אך מצריכים הכנה של השן טרם הדבקתם.

השיניים שדורשות שינוי צורה מסיבה אסתטית הן בדרך כלל הניבים העליונים (כאשר קיים חוסר בשיניים צידיות – לטרליות) או שיניים לטרליות אשר צורתן מוקטנת באופן מולד (פגיות) – Peg-shaped laterals

טיפול אסתטי מסוג זה, הנמשך כשעה בלבד, מחולל פלאים במראה החיוך ומשפר לעיתים את הביטחון העצמי של נער/ה הסובלים מבעיה אסתטית מעין זו.

יש ללחוץ על הצילום – לפני/אחרי

הלבנת שיניים

שחזורי קומפוזיט קדמיים לסגירת דיאסטמה ושינוי צורת ניבים

שחזור קומפוזיט לסגירת דיאסטמה והחלפת כתרים

צלצלו ליעוץ מומחה

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן