שתלים דנטליים

שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

שתלים דנטליים

האם שתלים דנטליים מצילים חיים? יש מטופלים שיעידו שכן. מה שבטוח, שתלים עשויים לשפר את איכות החיים מקצה לקצה – מבחינת נוחות למטופל, שיפור יכולת הלעיסה  ("התחלתי לאכול סטיקים") ואפילו ביטחון עצמי ("אני כבר לא פוחדת שהתותבת תיפול בזמן דיבור").

מהו שתל דנטלי?

שתל הוא תחליף לשורש השן , העשוי מתכת מסוג טיטניום וצורתו דומה לבורג. השתלים הדנטליים שינו את פני רפואת השיניים, תוך שיפור איכות חייהם של מטופלים רבים.

שתלים דנטליים מתאימים למרבית המטופלים ולטווח רחב של גילאים. נדירים המקרים בהם לא ניתן לבצע שתלים ומרבית האוכלוסייה יכולה ליהנות מיתרונותיהם הרבים.
שתלים יכולים להחליף שיניים (שיקום קבוע נתמך שתלים) החל מרמת השן הבודדת ועד שחזור לסת שלמה באמצעות שתלים או לקבע תותבות לחניכיים ולמנוע את תזוזתם בזמן אכילה או דיבור.

צוות המומחים שלנו מבצע במרפאה ניתוחים פשוטים או מורכבים, הכוללים השתלות שיניים, הוספת עצם, הרמות סינוס ועקירות מורכבות וכמובן שיקום באמצעות כתרים, גשרים או תותבות.

האם הטיפול כואב?

ככלל, אנו מאמינים שטיפולי שיניים יכולים וצריכים להתבצע ללא כאבים.

השתלה היא פרוצדורה ניתוחית פשוטה יחסית המתבצעת בהרדמה מקומית, כך שהתקנת השתל עצמה אינה כרוכה בכאב.
לאחר שההרדמה חולפת עלולים להיות כאבים או אי-נוחות אשר ניתן למנוע או לטפל בהם באמצעות משככי כאבים רגילים.

אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת שהטיפול יעבור בנועם וללא כאב ובמידת הצורך נעזרים בגז צחוק (nitrous oxide).

צלצלו ליעוץ מומחה

או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם